وایرود ابهر کجا کاربرد دارد؟

وایرود ابهر کجا کاربرد دارد؟ وایرود ابهر انواع خاصی دارد. این محصول همچنین دارای کاربرد هایی می باشد. وایرود ابهر یک نوع از وایرود می باشد. در این مطلب، کاربرد های وایرود ابهر را بررسی کنیم و اطلاعاتی درباره آن به شما می دهیم. در آخر با مجموعه ای آشنا می شوید که پخش عمده ...

کابرد وایرود ابهر
[rt_reading_time] دقیقه
0 دیدگاه
mokhtari

وایرود ابهر کجا کاربرد دارد؟

وایرود ابهر انواع خاصی دارد. این محصول همچنین دارای کاربرد هایی می باشد. وایرود ابهر یک نوع از وایرود می باشد. در این مطلب، کاربرد های وایرود ابهر را بررسی کنیم و اطلاعاتی درباره آن به شما می دهیم. در آخر با مجموعه ای آشنا می شوید که پخش عمده وایرود ابهر و پخش عمده آن و فولاد را دارا می باشد. در این مطلب به بررسی کاربرد وایرود ابهر می پردازیم.

وایرود چیست؟

رازِ استحکام در قلبِ ایران در قلبِ ایران، در استان زنجان، جایی که کوه‌ها و دشت‌ها در هم می‌آمیزند، کارخانه‌ای عظیم به نام “مجتمع فولاد صنعت ابهر” قرار دارد. در این کارخانه، رازِ استحکام نهفته است.

وایرود که نام دیگر آن میلگرد کلاف است، در آسیاب های مخصوص سطوح آن حرارت می خورد، ساخته می شود. وایرود یا میلگرد یکی از پر کاربردترین محصولات فولادی می باشد. برای ساخت سایر محصولات، وایرود به عنوان ماده اولیه به حساب می آید. بر روی نقاله های طولانی خنک می شود. انواع میلگرد وجود دارد که معمولاً در صنعت در دو نوع کلاف ساده و آجدار کاربرد دارد. کلاف ساده با سایز 5.5 الی 16 میلیمتر در بازار موجود می باشد. کلاف آجدار با استاندارد A2 و A3 ساخته می شود. کاربرد کلاف ساده و آجدار زیاد می باشد.

کابرد وایرود ابهر

کاربرد وایرود ابهر در صنعت عبارتند از:

  • سیم بکسل
  • در ساخت انواع تایر کاربرد دارد.
  • پیچ و مهره
  • برشکاری
  • توری ها و صافی ها
  • در قطعات خودرو مثل فنر ها، سوپاپ ها و… استفاده می شود.

وایرود یا میلگرد کلاف در ساختمان سازی نیز استفاده می شود. به عنوان مثال در تقویت ستون ها، استحکام دیواره ها و ستون های آجری، استحکام اتصالات گازی و… مورد استفاده قرار می گیرد.

وایرود ابهر چه کاربرد هایی دارد؟

وایرود ابهر یا میلگرد ابهر از با کیفیت ترین وایرود های موجود در بازار می باشد. این نوع وایرود دارای چند نوع است.

انواع وایرود ابهر عبارتند از:

  • بر اساس استاندارد روسی GOST 5781 وایرود ابهر در دسته گرید های A2 و A3 می باشد.
  • طبق استاندارد ملی ISIRI وایرود ابهر در دسته آج 340 و آج 400 ساخته می شود.
  • وایرود آجدار شاخه ای ابهر به اندازه های 8 تا 32 میلیمتر ساخته می شود.
  • وایرود آجدار کلاف ابهر به دو اندازه 5.5 و 6.5 میلیمتر ساخته می شود.

برای اینکه بتوان اصالت وایرود ابهر را تشخیص داد علامت اختصاری وایرود ابهر یعنی KFA بر روی بدنه وایرود ابهر حک می شود. برای فروش وایروود ابهر یا میلگرد ابهر قیمت به صورت کیلوگرم عنوان می شود. کاربرد های وایرود یا میلگرد ابهر در موارد گوناگونی می باشد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد.

برخی از کاربرد های وایرود ابهر عبارت است از موارد زیر:

  • در ساخت اتصالات صنعتی استفاده می شود.
  • در اتصالات زیر بنایی در جاده ها و بزرگراه ها کاربرد دارد.
  • در قطعات خودروسازی کاربرد دارد.
  • در اتصالات ساختمان یمورد استفاده قرار می گیرد.

سخن پایانی

در این مطلب با کاربرد های وایرود ابهر آشنا شدیم. همان طور که در اول متن به شما قول دادیم مجموعه ای با تجربه را در زمینه فروش وایرود ابهر معرفی می کنیم. این مجموعه استیل تجارت فیدار نام دارد که شامل بخش عمده وایرود ابهر می باشد. خریداران می توانند برای اطلاع بیشتر از قیمت و شرایط فروش به سایت مجموعه فیدار مراجعه کنند. همچنین جهت ارتباط با مجموعه فیدار از طریق شماره های 09121675943، 021-77381913 و 09190053034 با بخش فروش در ارتباط باشند. برای ارتباط با بخش مدیریت نیز می توانند از طریق شماره های 09124491554، 021-77381912 و 09121771365 در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *